minlillajag.blogg.se

Sommarvärmen smyger sig på!

Kategori: Allmänt

Heej på er!
 
Vilken underbar helg vi haft!

Vädret har verkligen vart på topp!
Lördagen spenderade vi i Stadsparken, Eddie jag och Eddies gudmor.
Tittade på djuren, lekte i lekplatsen och avslutade med glass, somrigt! <3
Var i stadsparken för 2 veckor sen och det hade minsann kommit några lamm sen sist! Så söta <3
 
Idag har vi haft lite kalasfika här så har haft min familj här.
Serverade jordgubbstårta, tror det var uppskattat! :)
Tyckte det passade med en somrig tårta nu när det vart somrigt väder ;)
 
Har vart lite off här ett bra tag nu, och som ni vet så har vi fullt upp så finns inte mycket tid för bloggen men det dyker upp lite inlägg då och då :) så håll utkik!
Blev peppad att skriva idag då ni vart söta och kommenterade mina bilder så då såklart ska jag vara lite mer rolig och skriva mera ;)
 
Tänkte att jag slänger upp lite bilder här från i veckan :)
Ha en fortsatt härlig Söndag <3
 
För att se mer av vår vardag, följ min insta : minlillajag
 
 Min fina kille i stadsparken <3
 
Eddie med sin morbror <3
Vårskor på <3
Kommentera inlägget här: