minlillajag.blogg.se

Förlovning <3

Kategori: Allmänt

 
Fick världens surprise den 14/4.
På min födelsedag hade sambon sagt att vi skulle åka iväg så när jag färdig att åka så frågade jag att det var väl äta vi ska göra?
Nä det hade jag inte tänkt, säger han?
Började undra va tjyven han tänkte göra, för Eddie var ju också med..
 
När vi var inne i stan gjorde han det HELT oväntade.. han sa att vi skulle köpa ringar, om jag ville..?
OM jag ville?! Jag blev helt paff, frågade om han drev med mig haha.. (romantisk sambo man är ;))
Vi gick iaf in och kikade i skåpen sambon sa att han hade hittat en.. och där var den <3
Den skrek verkligen Emma och jag var tvungen att hitta denna ringen i skåpet, då den vi såg var på en bild bara i skåpet.. när vi väl såg den så var det ingen tvekan.. dessutom var ringen i min storlek så fick den på min hand direkt.
Alltså detta var så otippat.. det blev som jag har önskat ,att det var på min sambos intitativ helt utan förvarning då vi inte har pratat direkt om att förlova oss...
Så lycklig <3
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: