minlillajag.blogg.se

Förlovning, arbetsprover och rosa hår

Kategori: Allmänt

 
 
Det går långt mellan gångerna jag är här nu..
Har vart på tok för mycket men nu börjar det lugna sig i min värld :)
 
Har nu sökt skola och väntar med spänning, men inte så höga förhoppningar då dom bara tar in 16 personer.. men mer kan jag inte göra nu utan får vänta och se :)
Arbetsproverna är nu inskickade, vilket har tagit väldigt mycket av min tid!
Då man nu jobbar näst intill heltid, har en sambo som jobbar dygnet runt (skämt åsido) och en liten kille hemma så får man verkligen prioritera..
 
Här är smakprov på inlägg jag ska göra de kommande dagrna om allt som hänt sen sist!
 
 # Förlovning <3
 
# Arbetsprover
 
# Min nya hårfärg
 
Tycker ni att jag är för OFF här så följ min insta, där är jag betydligt mer aktiv! :)
 
minlillajag
 
<3
 
Ha en fin kväll och helg allihoppa
Love <3
 
 smakprov på kommande inlägg...
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: