minlillajag.blogg.se

Vardagsrum i grå nyanser

Kategori: Allmänt

 Godmorgon !
 
Sitter just nu med lite skolarbete, gäller att få ut så mycket av tiden som möjligt när Eddie är på föris!
Tror många känner igen sig att det är svårt att få skolarbete o annat gjort med busiga barn.
 
Fick lite snö idag igen, lite mysigt är det, men jag hade hellre sett sol och plusgrader nu.
Jag har lixom hängt undan min vinterjacka i någon sorts protest mot vintern men fick ju bittert hänga tillbaka den i hallen igen haha ... 
 
Tänkte jag skulle få upp lite mer bilder från vårt hem nu, händer ju lite nytt här hela tiden , så är kul o visa er!
Och jag tar mer än gärna emot ideér om det r något särskilt ni vill se eller veta, bara att skicka iväg ett mejl eller en kommentar! För att se mer, kolla in min insta : minlillajag
 
 
Vårat vardagsrum Är lite smått förälskat i det, från vision till det här <3
 
En fördel med att flytta till ett hus där det finns en del saker kvarlämnat är ju när man hittar såna här skönheter.
Från arbetsbänk till en perfekt sittbänk i köket, älskar att hitta nya användningsområden för saker och möbler
 
Detta är ett HELT annat projekt, trapprenoveringen..
Detta är första och sista gången jag gör om en trappa, tror jag ! Blir nog bra när det är klart men vilket jobb det är.
Vi har iallafall fått bort plastmattan och det mesta av "böset" under, men mycket slipning blir det framöver.
Fortsättning följer...
 
Kunde in låta bli denna bilden. Nanna, the queen in our house <3
Passar in perfekt i de grå nyanser i vårat hem !
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lis Mari säger:
    2016-02-19 | 08:41:55
    Bloggadress: http://lismari.blogg.se/

    Det ser tjusigt ut :-)

    Svar: Tack! 😀🌸
    Emma

  • Ida Jansson säger:
    2016-02-19 | 08:48:32
    Bloggadress: http://onlyonewaytogo.blogg.se/

    Supersnyggt!

    Svar: Tack snälla! 🌸
    Emma

  • Helene säger:
    2016-02-19 | 09:00:14
    Bloggadress: http://minttu.blo.gg/

    Va fint. Men det är ju liksom bara februari <.p

    Svar: Tack! Ja men man får mersmak när man haft lite våriga dagar nu :) 🌸
    Emma

Kommentera inlägget här: